Tuesday, October 20, 2009

nu ni


Update angående min förfärligt händelserika existens :
Fann övergiven bubbelplast på jobbet och blev pinsamt glad, &
Tog idioti till en helt ny nivå när jag knockade mig själv med
moppen cirkus en kvart senare.
Inte konstigt att alla Gudisaurisar utrotades från jordens yta. ehe.
moving along;
när ja inte sippar Chai-te (in your face du mörkrets dryck vid namn kaffe,
i don't need you anymore!!!!!!!!!!!!!)
med kompis alternativ syster eller pojkvän så sitter jag och planerar upp
hur jag ska kludda ner hela min kropp med kick ass tatto's!
så därför glädjer jag er idag med att flasha lite klas-göran fågel också.
och DÄR tog skrivlusten slut!
cya

3 comments:

  1. Hahahaha, kaffe-kommentaren :'D Fast jag måste säga FINALLY. Det var ju lite läskigt hur mycket kaffe vårt lilla gäng drack ett tag där...

    ReplyDelete
  2. hahah ALDRIG MER KAFFE-ABSTINENS!
    eller ja,vi får se hur länge det varar :'D
    det är för att "my master" inte hänger omkring
    lika mycket *host* Jossan-kaffekungen *host*
    och taack dikana <3 ungefär min första kommentar här. aghahha sorgligt ;(

    ReplyDelete
  3. som en guddi på kafferep alla begrep ju att man inte kunde hoppa hopprep i Hilles lägenhet men tjolahopp, sa guddi och sket, i det.

    ReplyDelete

Followers