Sunday, January 24, 2010














mina damer och herrar,detta är min blivande sambo, <3! exakt åtta dagar flyttar vi in i vår "Batcave"! hahaha , ja hur lustigt låter det inte? JAG,sambo?
men så äre! o ja ska lära honom äta grönsaker är det (jag som) bestämmt . fick för övrigt världens vackraste lampa av papi, som är orange och gjord av glas. ser precis ut som en jättestor apelsin och lyser upp hela rummet med en varm och härlig färg! looves it!

fan,när blev jag vuxen?! strider mot naturens alla lagar.

6 comments:

  1. den var ju inte av plast, det var glas! mmmm just det!

    ReplyDelete
  2. wow-wow-wow!
    congrats! <3
    i maj tänker jag våldgästa dig och din sambo så det så! :)
    puss pumpkin! :*

    ReplyDelete
  3. åh grattis till er båda! pössinöss

    ReplyDelete
  4. och jag säger detsamma som my. i maj! mhm!

    ReplyDelete
  5. haha skrev ja inte att den va i glas? o:

    o ni får komma och våldgästa huuur mycket ni vill <3 pussssssss italien-flickor!

    ReplyDelete
  6. haha hille ser i syyyne 8D
    vi var i the batcave idag och kollade på när mami o papi "försökte" sätta upp lampor :DD men jag måste säga att du verkligen har hittat grejer som passar ihop! såg ut som något från en inredningstidning.

    ReplyDelete

Followers