Monday, March 8, 2010

KOKA KOLA VEINS


Photobucket

"Photobucket"

Photobucket

Photobucket

bilderna sammanfattar den senaste veckan pretty much!
chrille-killen min fick sig en snygg make over (efter bilden togs så färgades håret mörkt också!)
har pimplat kaffe och spenderat många underbara dagar med bästaste lovisfisin min,PUSS!
hade födelsedags-party också för lill-skiten / sambon min,
kanske kommer lite pics senare från det också, who knows!
och jag är lite nyfiken , vilka är ni där ute som läser?! förutom de uppenbara små nötterna då alltså, haha! <3

3 comments:

  1. kallade du mig just små nötter?! gudie det här är inte acceptabelt.

    ReplyDelete
  2. hihiu jadu lisan du är den största lilla nöten av de alla faktiskt! ;o

    emelinn : ouh, nu blev jag glad :* !!

    ReplyDelete

Followers