Thursday, November 19, 2009

gudi rekomenderar


Om du upptäcker att din tillvaro förtillfället börjar fyllas
med mer negativa saker än positiva,är det alltid
en förträfflig idé att göra en lista på vad som ger dig
den där mysiga känslan i magen,bara så du inte råkar glömma
i det vinterdystra-mörkret (små som stora saker,ALLT räknas) ! SO,här är min :

- peta folk i munnen när de gäspar! (yes,i AM evil)
- första tuggan av en räkmacka
- Garva till fjantiga fjollserier mitt i natten med herr C,
när den där Herr John blund struntat i en,IGEN.
- maximera flumnivån med mina kära damer
- lira "trodde du ja" med lilla stina Broman .hahah <3
- ligga sked (helst vara den lilla skeden)
- farmors klappkräm
- mina långkallingar med hjärtan på!

9 comments:

  1. åh, mysiga guddi-pudding! :*
    jag sitter i mitt rum och har lite rast och är äckeltrött och inte på topp idag men nu blev jag minsann en massa glad i magen! fin är du <3

    ReplyDelete
  2. och smula ner hilles soffa!!!! :D:D puss på dig rödisen (askul att jag kan lämna det här inlägget anonymt för nog vet du vem som kallar dig för det, alltid! <3) du är lika fin som snö på julafton! och klappkräm... bjud in mig nån gång till de gamle så jag får smaka, mhm? PUSS

    ReplyDelete
  3. Mysipysen :
    ohh vad kul att jag kunde göra dig lite happi igen :* !! hoppas allt är bra där borta i det fjärran landet,sjävl tog jag grissprutan igår och känner mig aningen sliten! :c
    men PUSSS på dig fina! <3

    anonyma-adelina :
    hihihi, its what i do best!
    oohh du är ju för gó <3
    och det ska du sannerligen få göra,alla måste smaka det minst en gång i sitt liv!! :* PUSS

    ReplyDelete
  4. "- lira "trodde du ja" med lilla stina Broman .hahah <3"
    det är något av det beztaste jag veeet, det skulle allt stå med på min lista också. :D tycker om dig och vill att du snart ska komma och lira med mig! (och självklart dricka en, eller trehundra muggar choklad) puss

    ReplyDelete
  5. Du kan lägga till "slå folk på näsan innan de nyser" :D :D :D

    ReplyDelete
  6. haha abohoho <3!!
    det tycker jag verkligen,känns som evigheter sedan!!

    hahah dejana,brukar du göra det?! :D :D

    ReplyDelete
  7. ÅHhh klappkräm. det gör min farmor med. herregud vad gott

    ReplyDelete
  8. nehe? :D visst är det underbart att den ser ut som fluffiga små rosa moln? hihi

    ReplyDelete
  9. klappkräääm <3 det var alldeles för längesen nu!

    ReplyDelete

Followers