Thursday, November 5, 2009

SCHAZAM!




stendöd förmiddag på mitt glamorösa städjobb, knivvassa snöflingor i ögat,slask runt fötterna men lika glad ändå! kanske berodde det på att jag hade ännu färre "hästar i stallet" eller ännu
flera "tomar på loftet" och det saknades nog även några extra bestick i lådan (if you catch my drift,errrher) idag än vanligt,eller så vare nog bara en sådan dag när saker är lite mera fluffiga molntussar & ballerinakex till julmusten-aktigt! Det tackar vi för.

bild från skuttig snöpromenix med Mr.C
och en från Crazie-kafferep med ett knippe godingar,

2 comments:

  1. it was lööööveliiii! nu ska jag äta köttgryta. köttgryta, alltså... det är så jävla gott? det är så mycket smak, så mycket aromer som liksom fyller min mun... ja alltså.. ja. det är så det... jag vet inte hur jag ska förklara det? det är så det... knullar i käften på mig!

    ReplyDelete

Followers