Thursday, October 21, 2010

Suttit och ätit en surregnbågsrulle till frulle
(vilket kanske inte är det smartaste eftersom jag åt
så många igår kväll att det började svida som syra på min tunga....)
Va skeptisk till att gå ut när jag såg snö överallt genom fönstret,
men har man en liten kissenödig valp så måste man göra det som måste göras!
Visade sig inte va så pjåkigt ändå,solen skiner och värmer och jag fick se
Ninja se snö för första gången (hon har nog sett snö när hon va bebis men nu fick jag se henne se den för första gången alltså! hahahah eh ja ni förstår?) Och hon verkade väldigt nöjd,cutie!
Här är Bilder från ännu en finfin torsdag:



Photobucket

Photobucket
Mer snöö. whopiflippin'do

Photobucket

Photobucket
Är ett allmänt faktum att petri egentligen är kines.

Photobucket
Favorit gos-tröjan min, planerar på att skutta runt i den hela vintern lång, jupp!

1 comment:

Followers

Blog Archive