Monday, October 11, 2010

TIPSPROMENAD

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Började den vanligtvis väldigt händelselösa söndagen med att gå tipspromenad
med några av nötterna ( vuxet värre! ). Sen blev det söndagsmiddag i det Rydénska-radhuset och fram mot kvällen stack Chrille och jag till Anneberg o hade tacokväll och sov över där! asmysigt! Blev slaktad av Katarina i kortspel tills turen helt plötsligt vände och jag vann en massa trots att ja knappt visste vad jag gjorde? hahahah!

Sammanfattning : asbra dag.
Nu ska ja fräscha upp mig innan jag ska träffa Petrus & C:O
Herrå!

1 comment:

  1. Hej sötsak!

    Längesedan jag var inne och kollade här nu. vilken underbar header du har skaffat dig. Du är ju söt som ett smultron!

    Tack för att du uppskattar mig, min nya blogg är

    http://ebbum.blogspot.com

    Puss och ta hand om dig!

    ReplyDelete

Followers

Blog Archive