Tuesday, October 5, 2010

Photobucket

Tiny Masters Of Today – Skeletons
skön låt,lyssna lyssna!


Funderar på att rymma till fisen,Nu innan Sverige blir olidligt. Kanske posta mig själv dit,
så kan hon och jag dega på stranden, äta feta saker, shoppa,
och suga in massaaa sol!! Eller varför inte ta sitt pick och pack
och dra till fina mysan i paris?! Skulle ju inte sitta helt fel alltså....
Är väldigt stolt över mina små girls som gett sig ut i den vida världen,
här kan man följa dom i sina bloggar :



http://fromoffftoon.blogspot.com/
http://myragnarsson.blogspot.com/

4 comments:

  1. nämen guddi, du gör mig helt varm och glad i hela hjärtat! <3
    du vet att du alltid är välkommen hit, va? :*

    ReplyDelete
  2. du är fin! <3
    puss! men kom i vår istället.. så kan vi sitta och njuta av solen på ett mysigt café! :*

    ReplyDelete
  3. mhm, det kommer blir helt underbart när du kommer! du kommer stormtrivas i paris :*
    jadu, jag är faktiskt lite osäker på hur vi ska få plats redan nu to be honest... men det går nog fast det blir till att hoppa över madrasserna på golvet verkligen! ;) mysigt, svettigt och trångt, mehe!
    puss fisen! <3

    ReplyDelete
  4. ja, det kan jag ju faktiskt ta och göra.. det hade jag helt totalt glömt bort! :D ska försöka göra det i vecka eller nästa ;)
    tack för påminnelsen! :*
    puss plytten <3

    ReplyDelete

Followers

Blog Archive