Sunday, December 12, 2010


Har haft världens lugnaste helg ungefär
men fått himla mycket gjort
och himla massa julkänsla:

* I fredags så fikade jag först med Petra,stina & Hillutt,
tokigt och superfint som vanligt,sen på kvällen
gick jag och Chrille över till Lisa & hennes roommates
och gjorde knäck med polkagrisar i och drack lite öl!
*Igår åkte vi ut till Anneberg och lagade ännu mer julgodis
och umgicks, mysmys.
*Och Även idag har det blivit pepparkaks-bak
men denna gången med familjen!
Nu sitter jag och laddar inför att jobba natt med hjälp av
underbar fruktsoppa.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

3 comments:

  1. åh jag vill ha texturen på de två nedersta! wuunderful

    ReplyDelete
  2. har jag gäddhäng på min underarm? gulligt. fin fin knäck blev det ju iaf ! :*

    ReplyDelete

Followers