Wednesday, December 1, 2010

Photobucket
såhär mysigt är det i vårat kök nu,värsta lågstadie-disco! hahah

1 DECEMBER.

Idag åt jag årets första lussebulle, så svinigt gott,måste
vara det bästa med julen nästan!
Skulle inte ha något emot om jultomten
ville stoppa en ny blixt till kameran i min julstrumpa, eller varför inte en helt
ny kamera?! haha,åh ja drömma kan man ju..och hey,
Undrar vad som hänt, har tappat massa läsare?
Jag som tycker jag har varit kung på att uppdatera,
förstår intee-ee-e! Så ni där ute som fortfarande läser
får väldigt gärna och skriva va det är som saknas?

5 comments:

  1. jag vill va på disco i ditt kök

    ReplyDelete
  2. Jag läser alla inlägg, och jag tycker att du tar fantastiskt fina bilder - konstant avundsjuk! Är det förresten inte konstigt att fråga oss som fortfarande läser vad som saknas? Hade vi inte varit nöjda hade vi ju inte läst :D Puss! ^^

    ReplyDelete
  3. ja det måste vi guddi, spara pengar så kör vi gärnet <3<3 ÅH!

    ps.
    fint fönster!'
    .ds

    ReplyDelete
  4. ännu mer finfina bilder vettja! en guddilicious bild lockar allt blickar :*

    ReplyDelete

Followers