Monday, December 6, 2010

Satt uppe nästan hela natten med Chrille för att
lyckas vända på dygnet innan jag börjar jobba,
det var kämpigt (även om jag just nu inte har de bästa
rutinerna)! Satt och kollade på program om andar och skrämde upp mig
själv,hahah! Sen när jag vaknade idag va mitt huvud tungt som bly
och jag kunde knappt tänka,hade drömt mysko drömmar om pepparkakor
och monster..eh. I alla fall så Hade vi fint hundbesök igår,
passade Mcquincy några timmar,han och Ninja är väl inte direkt
best buddies om man säger så...hon är som klister på honom! haha stackarn!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

6 comments:

  1. åh, han är så söt <3 ndjgksbwbjfvkawsdbjasb
    ja, och lycka till på jobbet finaste tjejen.
    saknar dig som en galen häst.
    puss på det!

    ReplyDelete
  2. alltså aaaah, jag älskar dina bilder!

    ReplyDelete
  3. Du kan ju glädja dig med att inga andar existerar, så att du i fortsättningen inte behöver skrämma upp dig själv i onödan :)

    ReplyDelete
  4. och hur vet herr adam detta?! va vaaa? ;>

    ReplyDelete
  5. <3<3<3<3<3 ja det är tur.
    och tack! puss

    ReplyDelete
  6. Oh gud, jag är helt kär i din hund! Så kär att jag äntligen har hittat vilken hund jag ska skaffa:)

    ReplyDelete

Followers